vineri, 24 aprilie 2015

Tabla cu marker mica

De la tabla magnetica pentru copii, tabla scolara, triptica, pana la tabla magnetica. Printr-un click puteti alege table de scris cu marker-ul de: 60x90cm, . Tabla de scris cu marker 120x1cm – descriere produs.

Alege din oferte pentru tabla cu marker. Tabla cu marker - Beneficiaza de Garantia de livrare Okazii. Cumpara Table de conferinta Tip produs Tabla magnetica de la eMAG la preturi avantajoase.


Tabla alba de perete cu linii clasele I – II.

Tabla alba magnetica cu profil din aluminiu SMIT. Tabla alba de scris, Set creta alba Robercolor Giotto, Burete magnetic pentru tabla. Tabla alba de scris - tabla pentru scris alba, tabla alba de scris, marker. Sticker perete cu efect de tabla de scris vopsea neagra blackboard PVC.


Eu iti recomand tabla alba, pe care se scrie cu marker. Mi-ar placea sa am o tabla de scris (din aia alba) cu markerul pe care sa imi insir formulele mele cuantice .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare