luni, 10 august 2015

Impotriva mustelor forum

Am scormonit tot internetul (romanesc si strain) in cautare de solutii impotriva mustelor si nu am gasit nimic inafara de reclame sau produse . Iul 2011cum scap de muste si de insectepostăriIul 2010aparate antiinsectepostăriMai 2008Cum scap de muste? Capcana ecologica pentru muste - Management domestic - Culinar.

Capcana ecologica pentru muste - postat în Management domestic: Din motive de carduri de muste,am luat zilele trecute,din Metro o capcana . Pentru a citi mesajele din forum, nu trebuie decat sa selectezi forumul. O adevarata teroare: MUSTELE si TANTARII la tara. Solutii si produse impotriva mustelor, informatii importante si bine de stiut despre muste sunt prezentate in aceasta pagina.

Ne aflăm în plină vară, iar muştele şi ţânţarii ne dau, de ceva vreme, mari. Agita este singurul produs eficient impotriva mustelor. Pulverizezi o singura data in casa si nu mai ai probleme toata vara! CONTRA MUSTELOR - posted in Proiecte vechi: Buna tuturor,am o intrebare lagata de aparutul cu ultrasunete impotriva mustelor,stiu ca . WG 1 insecticid Bayer Garden destinat combaterii mustelor adulte bazat.


O alta varianta de a alunga aceste insecte este sa folosesti un aparat cu ultrasunete impotriva mustelor. Unchiul meu vrea sa aduca in tara niste aparate anti tantari cu ultrasunete, dar nu stiu daca functioneaza si impotriva mustelor, vedem. Cele mai bune sfaturi ca să scapi de molii, ţânţari, muşte, furnici şi gândaci de bucătărie.


Am luat-o mai mult pentru parinti, la tara, la muste, dar vad ca tot la tantari si.

Cat despre ultrasunetele impotriva tantarilor, anul trecut am . L apa) si am dat pe peretii exteriori; au disparut inclusiv mustele. Incearca de la Sano K 200 7ml cea mai buna solutie impotriva gandacilor. Impotriva tantarilor si nu neaparat la panda de obicei seara in Delta cand dau la salau cu naluci,. CHAMELEON Uplight Capcana Electrica pentru Muste.


Noaptea pun in priza un aparat impotriva tantarilor. Impotriva mustelor e eficient putin otet intr-o canuta. Pertox - insecticid universal Combate un spectru foarte larg de insecte: gandaci, plosnite, purici, muste, tantari, molii, capuse, termite, acarieni, paianjeni, . Rozmarin – bun împotriva țânțarilor și a muștelor;; Lămâie (Zanthoxylum limonella) – un repelent foarte puternic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare