miercuri, 12 august 2015

Inmultire tuia

DA si dupa ce au incoltit le-am trecut intr-un ghiveci cu pamant. Metoda asta pe vata am facut-o pt a incerca si altceva, dar nu este . De la brad si molid pana la ienupar si tuia, coniferele au un avantaj decorativ unic in gradina: isi mentin culoarea si pe timpul iernii.

Tuia de Canada sau Tuia occidentalis (Thuja occidentalis): Gard viu de tuia, Ingrijire, Inmultire, plantare, taiere -tundere, columna, smarag . Sau mai bine zis cum obtin un copacel mic si frumos dintr-un pom mare? Tuia Foloseste ramurele mai lungi,cam de 30-cm,pe care le pui in pamant cam 20. Inmultirea prin butasi este cea mai buna varianta deoarece rezultatele .

Marea majoritate a plantelor de apartament se inmultesc pe cale asexuata (vegetativa). Inmultirea prin butasi este cea mai des utilizata metoda de inmultire a . Inmultirea prin seminte duce la obtinerea unui numar mare de plante, dar acestea nu mostenesc in totalitate caracteristicile identice de la planta-mama. Tuia (Thuja) este un arbust decorativ originar din sud-estul Americii de Nord. Este un arbust de talie mijlocie putand ajunge si pana la 2-m.


Am rupt ramurele tinere de cm pe care . Când vorbim de bolile arbuştilor, inevitabil vorbim şi de îngălbenirea frunzelor de tuia şi a crengilor dinspre interior.

Tuia se înmulţeşte în special prin seminţe şi butaşi. Semănatul se face toamna sau primăvara, la adâncimea de 1-cm. Am incercat eu acum vreo 3-ani cu tuia asa ceva. Semintele sunt solutia cea mai buna de inmultit tuia!


Sa va spun ca am reusit sa inmultesc Tuia, am rupt dintr-un copac inalt. Thuja, cunosut la noi sub denumirea de Tuia, cuprinde specii de arbori si. In general, se multiplica prin seminte, primavara, sau prin . Descrierea specie: tuia smaragd este un arbore de circa 8-m inaltime, cu forma columnara pana la. Inmultire: prin seminte, butasi si altoire. Tuia Orientalis Biota, tuia pentru gard viu, Tuia smarag Buxus tuia rulouri gazon, Vand tuia pentru gard viu , Tuia pentru gardurii vii si ornamental, Vand plante . Thuja occidentalis se inmulteste prin butasi si seminte.


Daca vreti sa-l inmultiti prin seminte, adunati comurile toamna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare