miercuri, 17 decembrie 2014

H7 led faza scurta

Hfaza scurta si Hlunga (astea ma inereseaza in mod particular). Inlocuirea intr-un far existent e exclusa, lumina data de LED-uri este diferita ca directie de cea data de becurile normale; in plus pot sa apara . Oferte pentru bec hcu led la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto.

Design: R Design banda argintie Montaj Plug and Play Faza Scurta: Bec HHalogen . Kit Bec LED Far HCREE 40W 60LM CANBUS. Bec auto cu led pentru far Pilot H12V 55W PX26 buc.

Becul LED Hare chip-uri CEEE, un chip este indreptat in sus mai departat de baza, asemenea filamentului de faza scurta si care lucreaza cu partea de sus a . Becurile auto clasice Hpentru faza scurtă sau pentru proiectoarele de ceață se pot înlocui cu becuri auto tip LED de 25W 18lumeni CREE alb. Kit bec far auto LED CREE HHHHHHHHBHB4. Kit Bec LED Far HCREE 40W 48LM CANBUS. Pe faza scurta nu deranjeaza ceilalti soferi din trafic iar pe faza lunga.


Eu am lanterne pe led smd si lumineaza mai tare decat un far de masina. Am montat becuri Hpe faza scurta de la Philips- Extreme Pover. Iluminare Led Proiectoare ceata Becuri Hcu leduri Samsung.


Atentie, aceste becuri nu au fost proiectate pentru a fi montate pe faza scurta!

Bec auto cu led pentru far Pilot H12V 55W PX26D , buc. Set leduri daytime running H12V -aceste leduri sunt fabricate cu leduri Smh cu cipuri,folosite . A aparut X-treme Power de la Philips pe Hsi H si marketing-ul . Kit becuri led pentru far cu chip-uri CREE pentru urmatoarele socluri: HHHHHHHHBHB(altele la cerere). VAND Kit Bec LED Far HCREE 40W 48LM CAN BUS fara eroare bec ars, nou in cutie, generatie noua 2015: Descriere: -design cu miez de cupru si lamele . Becuri LE Becuri Xenon si Becuri halogen (H Hsi H1), Becuri auxiliare auto. Set becuri auto far halogen Philips HXTREME VISION +1.


Mi-am schimbat becurile de faza scurta (s-au ars) si am pus Bosch H7. LED-uri SMD pentu un masina din semnatura , Hsi HB3. Eu am testat HLED pe Symbol si am ramas la Hhalogen. LED) si mai sunt si niste lentile prin far.


Salut, am pus HLE dar, pe farurile cu lupa si cornering. E altceva, ai lumina aproape de Xenon si nu orbesti nici un coleg in trafic :) . Chiar, foloseste cineva becuri cu LED pe faza scurta sau lunga? Becul H: Heste un bec care este folosit in far, dar exista .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare