joi, 25 decembrie 2014

Palpaie becurile in casa

Servus Toate becurile din casa palpaie Precizez ca sunt becuri clasice. Ok am verifica curentul (prize,cabluri,etc) in toata casa si nu este nimic in . Am stat bine să mă gândesc la ce demon aș fi putut să convoc pe la vreo răscruce de drumuri, dar mi-am adus aminte bine că în intersecții .

Salut, am cautat pe si nu m-am prea lamurit, electricianul zice ca nu stie nici el de la ce ar putea fi, imi palpaie orice bec din casa in . Bec economic care palpaie cand e stins - Salut Mesteri mari! Becul pâlpâiepostăriSept 2015de ce se tot ard becurilepostăriAug 2014Bec halogen - palpaiepostăriSept 2010Se sting becurile pe strada cand treci pe langa ele. Becurile economice imi palpaie cand sunt oprite.

Sunt Pro becuri economice (doar e criza) si imi place ce tip de lumina au. Problema este ca am astfel de becuri in dormitor si cand le opresc . Problema plafoniere si intrerupatorpostăriIan 2014Probleme hidroforpostărifeb. Când stau seara să citesc, observ cum becurile din casă pâlpâie deseori ca o lumânare, semn că tensiunea livrată fluctuează cu valori mari. Am niste lustre cu becuri economice; ca sa nu palpaie, din becuri am pus unul. Am patit-o si eu cu becurile economice: pe aceeasi pozitie, . Pagina din - becurile economice palpaie - publicat in Electro: Am.


Am becuri ecologice in casa si unul dintre ele a palpait.

Am stins lumina,am crezut ca sunt probleme cu tensiunea. Peste o ora am aprins-o, a palpait iar destul . Daca observati ca unul dintre becurile din casa palpaie, sigur aveti o problema cu instalatia electrica, acest fapt prevestind (in cel mai bun caz) o eminenta . Location: casa cu flori, strada sperantei, la etaj. Resuscitez un pic topicul asta, fiindca m-am apucat de bricolat prin casa si sunt. Mai mult, e bine ca în orice casă să existe mereu la îndemână un pic de. Dar, când becurile pâlpâie fără motiv, imaginile de pe televizor sunt . Cel mai probabil aveți becuri economice (CFL sau LED) și întrerupător cu lumină în buton.


Deși curentul este blocat de întrerupător, un . Becurile LED economice folosesc diode emitatoare de lumina in locul. De asemenea, becurile LED produc o lumina constanta care nu palpaie. LED-urile nu vor contribui la acumularea de caldura in casa ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare