joi, 15 ianuarie 2015

Am o casuta mica

Moment din emisiunea Dimineaţa Zurli difuzată în fiecare dimineaţă pe TVR începând cu ora 9:30. Gasca Zurli - Am o casuta mica asa si asa. Cea mai iubita melodie de copii, parinti si bunici.

Gasca Zurli la Brasov - Am o casuta mica - cantece copii. Gașca Zurli a fost prezentă în platoul emisiunii Prețuiește viața, pe decembrie, ăn direct la TVRși TVR. Teatrul Zurli - Am o casuta mica asa si asa si fumul se ridica asa si asa.


Versuri Gasca Zurli melodia „Am o casuta mica” Sa vina muzica Am o casuta mica, asa si asa Si fumul se ridica, asa si asa Eu bat la usa.

I să vedem, puteți sa îl cantați până la final? Iata și versurile pentru ajutor:Am o căsuta . Promenada Mall te invită la spectacolul ,,Am o căsuţă mică”, pus în scenă de Gaşca Zurli. Evenimentul are loc duminică, septembrie, cu începere de la ora . GAȘCA ZURLI, cea mai iubită trupă pentru copii din România, a pregătit tuturor Zurlifanilor o surpriză de proporții: lansarea CD-ului AM O CĂSUȚĂ MICĂ, . Am o casuta mica Maria Catalina si mamaie.


Spectacolul “AM O CĂSUŢĂ MICĂ” este o producţie originală plină de energie şi culoare, cântece şi veselie, interactivitate şi superdistracţie. Albumul conţine cele mai cunoscute si fredonate cantece pentru copii, interpretate de Gasca ZURLI, inclusiv super hitul Am o Casuta . Un părinte mai bun și Gașca Zurli te invită la turneul național “Am o căsuță mică” Dupa succesul avut în luna Iulie cu spectacolul “Am o căsuță mică”, Gașca .

Gaşca ZURLI prezintă în premieră naţională spectacolul AM O CĂSUŢĂ MICĂ Sâmbătă, octombrie, ora 11. Cumpara Gasca Zurli - Am o casuta mica - CD online de la eMAG la pret avantajos. Spectacolul AM O CĂSUŢĂ MICĂ este o producţie originală plină de energie şi culoare, cântece şi veselie, interactivitate şi superdistracţie.


Acum poti descarca gratis de pe site-ul trilulilu. Gașca Zurli vine cu spectacolul “AM O CĂSUȚĂ MICĂ”- pe Lipscani. Primul spectacol Gașca Zurli din 20se joacă la Teatrul de pe Lipscani pe februarie.


Joi, mai 201 Gazeta Sporturilor vine la pachet cu dvd-ul “Am o casuta mica” de la Gsca Zurli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare