miercuri, 28 ianuarie 2015

Stropirea trandafirilor cu mospilan

ACTARA, CALYPSO, MOSPILAN pentru ceilalti daunatori ( insect ). Trandafiri: plante ce pot fi atacate de daunatori dar si de boli gasiti in acest magazin insecticide, erbicide. Paduchii verzi (tratamente cu Decis, Mospilan, Actara).

In fine, am facut stropiri mai multe,Am incercat si cu bionat. Am inceput cu trandafirii obisnuiti si la sfarsit l-am stropit si pe printul. Eu stropesc trandafirii “impaduchiati” cu solutie de Mospilan(albastra) . Ameninţările la adresa sănătăţii trandafirilor vin în special din partea bolilor provocate de ciuperci microscopice.

Ideal este ca aceste boli să fie mai degrabă . Trandafiri - sunt plante cele mai adaptabile si mai flexibile plante, dar ca sa. Erbicidarea trebuie facuta cu mare atentie, sa nu se stropeasca frunza si floarea. Printre cele mai cunoscute boli ale trandafirilor se afla Patarea neagra a frunzelor,.


Tratament 1: Aplicati un tratament combinat cu Mospilan, Nissorun si Topsin. O problema destul de generală în grădinile cu trandafiri sunt afidele sau. MOSPILAN si pana dimineata nu mai vezi nici un . La circa 2-3ore dupa stropire am vazut pe rodiu vre-o paianjeni + 2. Trandafirii tolereaza mai toate soiurile de sol care au fost imbunatatite cu.

Combaterea se face prin stropiri preventive cu Mospilan, Metomex, Lannate, . Deschid acest album cu gandul ca voi afla mai multe de la iubitorii de trandafiri cu ex. Stropirea de acu zile a fost urmata imediat de ploaie si nu stiu daca a avut efect. Cand stropesti, pune si mospilan si dithane si topsin, sa faci toate . SCHEMA DE TRATAMENT PENTRU TRANDAFIRI NR. Eu personal am facut anul acesta doar o stropire chimica la trandafiri, cu Mospilan, in primavara, . MOSPILAN SP este un insecticid de ultimă generaţie cu acţiune sistemică şi translaminară cu mod unic de acţiune.


Stropiri fundamentale pentru pomii fructiferi In pomicultura, dupa efectuarea taierilor si . Tratamente la trandafir contra daunatorilor Prinipalii daunatori ai trandafirului sunt. Nu de alta, dar casa trandafirului are exemplare pentru toate cerintele si gusturile. Astfel exista: Trandafiri in tufa, care au o tulpina de metri . Anul acesta m-am hotarat : nu mai stropesc cu nimic trandafirii. Am dat cu Mospilan ca e bun la toate, mi-a zis mie o baba, am dublat doza . BOLILE TRANDAFIRILOR ,TRATAMENTE SI STOPAREA LOR. Stropirea de toamna a pomilor fructiferi dupa caderea frunzelor!


Boli si daunatori Urzicile îţi păstrează trandafirii. Astfel trandafiri, Mână Maicii Domnului, Clematis, unii arbuști, dar și. Este nevoie de două-trei reprize de stropiri, în zile calde, fară ploaie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare