marți, 20 ianuarie 2015

Combina arctic face gheata

Tb sa chem si eu pe cineva sa vedem ce se poate face. Nu aveti, cumva, o carte de service Indesit, sa imi . Ce inseamna dezghetare automata frigiderpostăriOct 2007frigider cu problemepostăriMar 2007Mai multe rezultate de la forum.

Apă sau gheață pe peretele interior al frigiderului tău? Astăzi vă vom explica de ce se întâmplă acest lucru și ce puteți face. Cum puteți preveni condensarea apei și gheața de pe peretele interior?


Am un Arctic KS32S (combina frigorifica) de aproximativ ani.

Daca dupa dezghetare peretele din refrigerator face pojghita de gheata pe . Cand gheata devine groasa frigiderul nu mai opreste si nu mai raceste. Am o combină friforifică Arctic și de ceva vreme nu mai face dezghețarea automată . Si eu am tot un arctic din asta si tot ingheata congelatorul foarte rapid. Combina isi face treaba, dar mai tot timpul este gheata in frigider si pe . Combina frigorifica Arctic ks32+ - Depanari casnice - Forumul.


Combina frigorifica Arctic ks32+ - posted in Depanari casnice: Salut, Am o. Depanari casnicepostăriApr 2014Problema Frigider - ElectrocasnicepostăriIul 2013Ajutor combina frigorifica ARCTIC. Depanari casnicepostăriMai 2012probleme combina frigorifica arctic k386b+ - Depanari.

Dacă zgomotul este și mai puternic, aveți de-a face fie cu un. Buna ziua,am un frigider artic si de la o vreme a inceput sa faca o multime de gheata. La o combina frigorifica cu aer ingheata congelatorul dar nu merge . De ce se depune gheata pe spatele interior al frigiderului Desi este un. Eu am un Gorenje si face chestia asta daca-l dau la insa la se . Am o combina frigorifica si in partea de congelator este bocna in timp ce. Pot executa reparatii frigidere Arctic, Beko, Whirlpool, Indesit, Zanussi si alte marci, indiferent de.


Congelatorul face prea multa gheata in partea de sus. Mi-am luat ieri o combina frigorifica Zanussi si face gheata pe peretele din. Si al meu face similar, si merge ok de ceva timp de cand l-am luat. In frigider temperatura este ridicata desi compresorul face pauze.


Datele problemei : combina frigorifica (frigider in partea de sus, congelator Observa un fel de zapada (nu gheata) pe partea din spate a. Cand eram mai mic la vechiul Arctic daca cu congelator in interior, l-am. Asta inseamna microexplozii in compresor, rezultatul e ca ti-l face varza destul de repede. In cazul in care combina produce intre si de cuburi de gheata pe zi atunci se pot face urmatoarele: Setati o temperatura mai scazuta de . Sătul de câtă gheaţă am văzut la frigiderele anterioare ARCTIC, am ţinut. Modelul este o combina frigorifca Arctic achizitionata in anul 2006.


Dupa aceasta”isprava”frigiderul functioneaza ; congelatorul face putina gheata pe doua . Dozatorul ăla de apă rece sau gheaţă face toţi banii. Category: Electronice Tags: arctic, beko, combina frigorifica, frigider, hotpoint ariston, . Dar despre combinele frigorifice de la arctic ce stiti? Oricum se face gheata pe peretele din spate.


Am o combina frigorifica Whirpool cu motoare si congeletorul a decis sa nu mai functioneze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare