joi, 10 decembrie 2015

Indreptat tabla fara vopsire

PDR Romania Bucuresti, Indreptare tabla infundata fara vopsire, Reparatii Grindina. Dragii mei, am un nou hobby: repar infundaturi la caroseriile masinilor provocate la parcare, de grindina. Initial, am inceput cu indreptatul fara vopsire cu ajutorul unor tije metalice, speciale, cu ajutorul carora imboldeam tabla din interior spre exterior, fara a afecta lacul si.

Ulterior, ne-am initiat in indreptarea cu ventuze, o noua tehnologie . Aparat de Indreptat-Tabla-Caroserie Auto-GYS-Gyspot 2700. Kit indreptat lovituri usoare fara revopsire. Kit inox leviere indreptare fara vopsire PDR.

PDR este o colecţie de tehnici pentru îndepărtarea îndoiturilor fără vopsire. Indreptarea elementelor de caroserie fara chit, fara. Reparatii grindina fara chit fara vopsea #iasi #piatraneamt #botosani #bacau #suceava.


Indreptare tabla, scoatere denivelari fara a afecta vopseaua. Indreptare, o indoitura mica, fara vopsire (gen grindina). Descriere: Aparat pentru sudura in puncte cu spotter aparat de tras tabla 80Amp. Descriere:Trusa cu scule speciale pentru indreptat lovituri fara a deteriora vopseaua.


Indreptare indoituri usoare fara a mai fi nevoie de kit si revopsire,. Am cateva indoituri pe portiera si pe o aripa si am auzit ca se pot repara fara a revopsi elementele.

Am cateva locuri cu tabla infundata si am auzit ca se pot repara fara a revopsi elementele. Vreau sa va intreb daca stiti vreun service sau . Ventuzele sunt lipite cu un adeziv special care nu afecteaza tabla . Maşini lovite de grindină sau în parcare, reparate fără chit şi revopsire. Indreptarea avariilor usoare ale caroseriei, fara vopsire. Metoda de îndreptare fără vopsire Doctor Grindina System Paintless Dent Repair(PDR) este un mozaic de secrete si tehnici rezultate din studii aprofundate in . Trusă pentru îndreptat caroserie, Telwin 802660.


Trusă pentru reparat caroserie, pentru repararea loviturilor ușoare fără a deteriora. Clește pentru fasonat și găurit tablă(5mm), grosimea tablei 1mm lungimea totală 290mm. Masurat Grosime Vopsea DIGITAL IronMetal - ZIMBER TOOLS 5lei.


Vânzător Gold Ciocan cu forma striata pentru indreptat tabla - un capat cu forma striata . Dispozitiv pentru indreptat tabla caroseriei. Indreptarea avariilor usoare ale caroseriei fara vopsire. Trusa profesionala indreptat loviturile de grindina fara .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare